روستای آرو به روایت تصویر
حباب
« آموزشی * فرهنگی * تفریحی »

برای دیدن تصویر هوایی روستای آرو از طریق wikimapia اینجا را کلیک کنید

برای دیدن تصویر هوایی روستای آرو از طریقgooglemaps اینجا را کلیک کنید









 













نظرات شما عزیزان:

جوزاري
ساعت19:54---16 آذر 1394
سلام خدمت شما خيلي جالب روستاي شما دقيقا هم اسم روستاي ما وبه قشنگي روستاي ما هم هست با اين تفاوت كه روستاي ما در جنوب ايران واقعه شده

Mohammad
ساعت10:44---22 بهمن 1393
یعنی چی:)

محمد مقصودی
ساعت10:23---16 ارديبهشت 1393
با سلام خسته نباشی خیلی عسکهای زیبایی بود .اگه اماکنش هست عکسهای بیشتر از این روستای دوست داشتنی بگیرید .زنده باد آرو
پاسخ: سلام . متشکرم . ان شاءا...


سید ناصر مشهدی
ساعت11:55---4 اسفند 1392
سلام آقاسیبد منو خاطرت هست

چراجواب علی بهرامی ندادی

البته تصاویر عالی بود ولی به پای مشهد نمی رسه
پاسخ: سلام آقا سید. چرا یادم نباشه. بنده ارادت خاصی به بچه های مشهد دارم. با دیدن اسم دوستان و آشناهای قدیم کلی خوشحال میشم اما گاهی اوقات به خاطر کمی وقت فرصت نمی کنم جواب همه رو بدم. من هم قبول دارم مشهد زیباست و البته مثل بچه هاش باصفا. به همه سلام برسون مخصوصا آقا سیدجعفر و رسول. البته بعضی وقتا به آقای مشهدی تو اداره ناحیه2 ری سر می زنم. پیروز باشی


محمدصادق غلامی
ساعت19:14---24 دی 1392
سلام و عرض خسته نباشید.


با تشکر از زحمات جنابعالی. آرو برای ما قطعه ای از بهشت است، و دوست داریم به شایستگی معرفی شود. حال که به همت شما گوشه ای از زیبایی های این قطعه از بهشت، به تصویر کشید شد لازم دیدم برای معرفی هرچه بهتر آن پیشنهاد کنم از جاذبه های فرهنگی، ورزشی و ... که به نوعی یادآور خاطرات ما اهالی آرو باشد استفاده نمائید.


دوست داریم با دیدن یک عکس به دوران خوش کودکی مان بازگردیم.


شاید عکس یک ریش سفید، عکسی از ورسی دار، و یا حمام قدیمی آرو، الگن، اغوزدار، سرند، مزار شهدا، فوتبال زمین و غیره و غیره ما را بیشتر به خاطراتمان ببرد.


با این وجود از زحمات شما متشکرم.
پاسخ: سلام و عرض ادب خدمت آقای غلامی عزیز تشکر می کنم از اینکه به وبلاگم سر زدید و نظر دادید ان شاء ا... اگه فرصتی پیش بیاد و عمری باقی باشه پیشنهاد شما رو انجام میدم. از همه دوستان و هم ولایتی ها هم تقاضا می کنم اگه مطلب یا تصاویری دارند و تمایل داشتند که از طریق این وبلاگ منتشر بشه در صورت امکان برام ایمیل کنید یا از طریق سی دی به بنده حقیر برسونید تا با نام شما در وبلاگ قرار بدم و منتشر کنم.


مهدی مدبر
ساعت12:40---19 دی 1392
سلام آقا سید خیلی عالی بود

علی بهرامی
ساعت10:02---17 دی 1392
سلام آقا سید

از دیدن تصاویر و وب سایت شما خیلی لذت بردم مخصوصا زایمان عقرب با تشکر
پاسخ:سلام. نظر لطف شماست. ببخشید دیر عرض ادب کردم. موفق باشید.


احمد رحمانی
ساعت16:52---16 آبان 1392
سلام آقا سید با تشکر از زحمات شما بسیار عالی بود


پاسخ: سلام و عرض ادب خدمت آقای رحمانی عزیز . قابل شما رو نداشت.


سيد جليل حسيني
ساعت11:40---20 مهر 1392
سلام عكسها بسيار عالي بود.واقعا زحمت كشيدي
پاسخ: مخلص آقا سید عزیز . متشکرم بزرگوار.


محسن سپاهي نسب
ساعت10:17---20 مهر 1392
سلام به دوست خوبم.ميبينم كه هنوزم خوش ذوق و خوش سليقه اي.اميدوارم هميشه موفق باشي
پاسخ: شما لطف داری آقا محسن . وقتی اسمتو دیدم خیلی خوشحال شدم. از حضور و نظرتون متشکرم.


فرزانه اسداللهی از قایمشهر
ساعت12:23---18 شهريور 1392
سلام به سرزمین ابا و اجدادی ام ممنونم از تصاویر بسیار زیبایتان خدا وند زیباییها توفیقتان دهداگه امکانش هست تصاویر قدیمی تر داخل سایت بگذارید
پاسخ:باعرض سلام و ادب تشکر از حضورتان . چشم.


حسن فاضلی
ساعت19:27---22 تير 1392
زنده بادآرو...دوستت دارم وطنم

مهدي
ساعت12:28---11 ارديبهشت 1392
سلام
من هم بچه آرو هستم ولي خيلي از اونجا دورم به من هم سر بزن و من و بي خبر نگزار.


رضا جوزاري
ساعت17:41---16 اسفند 1391
ممنون

علي
ساعت19:40---24 دی 1391
سلام خانم دكتر غفوري از اشناي با شما خوشبختم ممكنه بفرماييد تخصص شما چيه

امیرعابدی
ساعت19:20---1 دی 1391
aa

مهدیه غفوری
ساعت19:48---16 آذر 1391
هرچند که آرو خیلی خیلی از این بهتره.....

غلامی
ساعت22:10---8 آبان 1391
عکس های جالبی بود

سید حسین حسینی
ساعت22:12---26 دی 1390
سلام خیلی قشنگ بود. دوست دارم ارو .دوست دارم بچه های دیروز ارو.

سیدحسین حسینی
ساعت23:08---13 تير 1390
سلام با تشکر از تصاویر زیبای شما انچه دیدیم قسمتی از زیبایی درون حباب خلقت است بیایید طوری زندگی کنیم که به حباب اسیبی نرسد.چون........!!!!!؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در اوج قدرت به حباب فکر کن!
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 65047
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 143
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد جملات شریعتی
ایران ورزشی جهان سیاسی اقتصادی اجتماعی علمی فرهنگی تحلیلی دیکشنری
جدول لیگ برتر
جدول لیگ انگلیس
جدول لیگ اسپانیا
جدول لیگ آلمان
نتایج زنده