مفت و مفید و مختصر
حباب
« آموزشی * فرهنگی * تفریحی »

 

ورود به سایت مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)

 



نظرات شما عزیزان:

مهدي
ساعت17:09---1 شهريور 1393
سلام آقاي حسيني
من متولد آرو سال1363هستم من اهل اونجا نيستم بخاطر كار پدم اونجا بوديم عاشق آرو هستم اگه ميشه برام بيشتر از اونجا بگيد الان با چند نفر از اهالي در ارتباطيم.
مرسي


حسن
ساعت14:25---5 آذر 1391
وبلاگ قشنگي داري به وبلاگ منم سري بزن نظر فراموشت نشه باز به وبلاگت ميام www.hasan.pear.loxblog.com

من یک معلمم
ساعت10:09---5 آبان 1391
سلام وعیدتان مبارک.ببخشید میخواستم برخی از مطالبتون رو داخل وبلاگتون قرار بدم اگه راضی نبودید حتما بهم بگیدتا ازوبم بردارم.مرسی

afshin
ساعت18:01---6 آبان 1390
شنبه 29 اکتبر برابر با 7 آبان روز جهانی کوروش کبیر بر تمامی پارسیان جهان مبارک باد .

afshin
ساعت17:40---22 مهر 1390
سلام
باعث خوش حالي من است كه شما ، از وبلاگم خوشتان آمد من هم شما را لينك كردم .


ساجدی
ساعت10:43---4 شهريور 1390
سلام وب جالبی داری.به منم یه سر بزن.

kbb
ساعت1:00---19 تير 1390
حباب



در عین حباب آب دریاب

آن آب در این حباب دریاب

نقشی است خیال عالم ای یار

خوابی است تو هم بخواب دریاب

مستیم و خراب در خرابات

این مست خوش خراب دریاب

مجموع حروف نقطه ای دان

مجموعه آن کتاب دریاب

آئینه به نور اوست روشن

مه بنگرو آفتاب دریاب

با ما بنشین خوشی در این بحر

ما را بنگر حجاب دریاب

پرسی تو ز ذوق نعمت الله

گفتیم تو را جواب دریاب



شاه نعمت الله ولی


پاسخ: ممنون از اینکه پیامم رو به این زیبایی پاسخ دادید.


omid
ساعت23:14---13 تير 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارین
من جدیدا یه مطلب داخل وبم گذاشتم
واسم خیلی خیلی اهمیت داره که بخونیشو نظرتو بدون تعارف بگی
چون این مطلب در مورد خود ماها هست خیلی واسم مهمه بدونم نظر بقیه چیه
اگه تونستی حتما نظرتو بگو
ممنون میشم ازت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در اوج قدرت به حباب فکر کن!
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 65060
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 143
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد جملات شریعتی
ایران ورزشی جهان سیاسی اقتصادی اجتماعی علمی فرهنگی تحلیلی دیکشنری
جدول لیگ برتر
جدول لیگ انگلیس
جدول لیگ اسپانیا
جدول لیگ آلمان
نتایج زنده